8 lucruri care te fac să te trezești mai ușor dimineața

0

Dacă apeși „snooze” de fiecare dată când sună alarma, ai da orice pentru 10 minute în plus de stat în pat sau pur și simplu nu ești o persoană matinală, trebuie să știi că aceste obiceiuri se pot schimba.

Unora le este aproape imposibil să se trezească dimineața și nu își revin decât după ce beau o ceașcă sau două de cafea. Deși majoritatea persoanelor văd trezitul de dimineață ca pe o provocare, nu e chiar așa. Tot ce trebuie să faci este să urmezi sfaturile noastre și nu vei mai privi diminețile ca până acum. Ești gata să devii o persoană matinală?

1. Găsește un motiv bun pentru care să te trezești

Seara, înainte să te bagi în pat, gândește-te la ce ai de făcut în ziua următoare. Fă-ți planul astfel încât cele mai dificile activități să fie gata până la prânz. Vei observa și o schimbare pozitivă în modul în care îți organizezi timpul pentru că dimineața este cel mai potrivit timp în care să fii productiv.

2. Uită de butonul „snooze” și de cele „10 minute în plus”

Sună alarma? Ridică-te din pat! Imediat, fără scuze. Poate crezi că e bine să amâni trezitul cu 10-15 minute și să reduci din timpul alocat micului dejun, dar nu asta e soluția. Din contră, e posibil să adormi din nou sau să ațipești și îți va fi de două ori mai greu să te trezești.

3. Un somn de 4 ore nu este de ajuns

Este indicat să mergi la somn și să te trezești cam pe la aceleași ore în fiecare zi. Trebuie să dormi suficient, nu mai puțin de 6-8 ore pe noapte. Regulile se aplică chiar și în serile de weekend. Dar nu îți face griji – chiar dacă va fi greu la început, după câteva zile te vei obișnui. În două săptămâni nu vei simți diferența dintre zilele săptămânii și weekenduri.

4. Dacă te trezești înainte să sune alarma, dă-te jos din pat

Dacă îți setezi alarma la 7:00 și te trezești la 6:45, nu îți face griji pentru cele 15 minute „pierdute”. Nu are rost să te pui din nou la somn pentru că îți va fi mai greu să te trezești după aceea. În schimb, gândește pozitiv – ai 15 minute în plus pentru tine, timp în care poți să mănânci un mic dejun consistent, să încerci o coafură nouă sau să citești o revistă.

5. Puțină mișcare nu strică niciodată

După ce te trezești, încearcă să îți întinzi mușchii cât timp ești încă în pat. Evită mișcările bruște – fă mișcări lente 1-2 minute. Când te ridici, sari de câteva ori în aer. Așa, îți vei ajuta sistemul limfatic să combată toxinele produse în timpul nopții. În plus, te vei încărca cu energie și vei avea o stare pozitivă, chiar înainte să îți bei cafeaua!

6. Deschide ferestrele

După ce te trezești, deschide larg ferestrele și respiră adânc aerul curat de dimineață. Poți ieși pe balcon – dacă vremea îți permite.

7. Bea un pahar cu apă

Cel mai bun mod în care îți poți prepara băutura energizantă de dimineață este să adaugi într-un pahar cu apă călduță sau la temperatura camerei o linguriță cu miere și zeama de la jumătate de lămâie. Bea în fiecare dimineață acest „cocktail” și te vei simți plină de energie toată ziua!

8. Mănâncă un mic dejun consistent

Evită alimentele și băuturile pline de grăsimi. Corpul tău va încerca să digere mâncarea „grea” și îți va consuma toată energia. Micul dejun trebuie să fie gustos și sănătos în același timp. Încearcă combinații de ovăz, cereale integrale, fructe, ouă, pâine de secară prăjită, iaurt, suc de portocale, ceai verde și altele.

sursă: brightside.me

About Author

Andreea Corneanu

Leave A Reply

Acest formular colectează adrese de email și nume cu scopul de a răspunde eventualelor solicitări/întrebări. Pentru a utiliza acest formular declar că am peste 16 ani, că am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate a acestui site.