Apple este cel mai iubit dar şi cel mai urât brand din lume, în acelaşi timp!

0

Conform unui studiu realizat de Boston Consulting Group, compania Apple a reuşit performanţa de a fi, concomitent, cel mai iubit dar şi unul dintre cele mai urâte branduri din lume.

Studiul a avut 15.000 de participanţi, 12.000 din SUA şi 3000 din Europa şi a urmărit realizarea unui top al brandurilor în funcţie de popularitate. Potrivit constatărilor, succesul companiei Apple se datorează în mare parte unui grup foarte loial de clienţi (cunoscuţi şi sub denumirea de “Apostoli”), care au puterea de a influenţa consumul prin promovarea “din gură în gură”.

Apple s-a clasat pe locul 1 în topul celor mai iubite branduri, urmat de Amazon, Walmart şi Netflix, dar s-a clasat şi pe locul 3 în topul celor mai urâte branduri, participanţii la studiu spunând despre companie că este “arogantă şi elitistă”.

Tu ce părere ai? Faci şi tu parte din “Apostolii” Apple sau nu?

sursă: www.lowyat.net

About Author

Leave A Reply

Acest formular colectează adrese de email și nume cu scopul de a răspunde eventualelor solicitări/întrebări. Pentru a utiliza acest formular declar că am peste 16 ani, că am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate a acestui site.