Nucile – motive pentru care merită să le consumi zilnic

0

Nucile sunt un superaliment bogat în antioxidanți, Omega-3 și Omega-9, proteine, minerale și nu numai. Sunt alegerea perfectă atunci când ai poftă de o gustare în timpul zilei. Te ajută să îți respecți dieta și să duci un stil de viață sănătos. Fie că vorbim despre nuci, migdale, nuci pekan, caju, macadamia, nuci braziliene sau alune de pădure, ele pot fi consumate ca atare sau adăugate în salate, prăjituri, fursecuri sau smoothie-uri. În plus, au o mulțime de beneficii pentru sănătatea ta.

Nucile susțin sănătatea inimii, reduc colesterolul, reglează tensiunea arterială, scad riscul de stop cardiac. Sunt bogate în grăsimi bune și proteine, de aceea dau senzația de sațietate și pot ajuta la menținerea greutății corporale sau în curele de slăbire, chiar și în cazuri de obezitate. Ajută în cazul insomniei, deoarece conțin magneziu, a cărui lipsă te face să ai probleme cu somnul. Consumul regulat de nuci îți oferă un somn liniștit și te ajută în lupta cu stresul de zi cu zi – ele conțin gama de vitamine B, care acționează asupra sistemului nervos și îți induce starea de calm și relaxare. Nucile previn apariția cancerului, mențin sănătatea creierului, îmbunătățesc memoria și capacitatea de concentrare, ajută la regenerarea organismului și în lupta cu radicalii liberi. În plus, au efecte antiaging, susțin sănătatea pielii, a părului și unghiilor.

Încearcă să ai permanent la tine o porție de nuci, pe care o poți consuma în pauzele de la birou, în drum spre casă, în timp ce te relaxezi cu prietenele la un film sau chiar atunci când ieși la plimbare cu câinele tău. Dă o șansă acestei gustări sănătoase și uită de gogoșile sau prăjiturile care îți îngreunează digestia! Te asigur că vei simți diferența.

Consumul zilnic recomandat

Nucile sunt ideale în orice dietă care promovează un stil de viață sănătos. Cu toate acestea, nu trebuie consumate în exces, deoarece conțin multe calorii și te pot predispune la îngrășare. Părerile specialiștilor sunt împărțite, dar se recomandă, în general, consumarea a unei porții de nuci pe zi, care să nu depășească 45-50 grame (circa o mână de nuci). Consumă nucile crude, neprăjite, fără adaosuri de sare sau ulei, deoarece pot deveni nocive pentru organism.

Fii la curent cu cele mai noi articole !

Signup now and receive an email once I publish new content.

Pentru ca nici noua nu ne place SPAM-ul, garantam confidentialitatea datelor tale

About Author

Andreea Corneanu

Leave A Reply


*