Guilty pleasures vs. workouts

0

Rețeta unui corp frumos sculptat? Se iau câteva plăceri culinare, în doze cât mai mici care se topesc cu 3 – 4 antrenamente / săptămână. It’s as easy as that!

Majoritatea doamnelor și domnișoarelor susțin că tentațiile culinare se depun direct pe coapse și pe șolduri. Tocmai de aceea, mi-am propus să vă arăt o versiune de antrenament care are ca scop tonifiere coapselor și a mușchilor fesieri. Exercițiile pot fi executate și de persoanele novice într-ale fitness-ului. Tocmai de aceea, voi utiliza cadrul Smith. Acest aparat, cadru fix îl găsiți în aproape toate sălile de fitness, iar avantajul este că puteți lucra cu el în condiții de siguranță sporită. Coloana vertebrală este într-o poziție corectă și evitați efortul de echilibrare a barei care se impune când lucrați cu bara liberă.

Principiul de bază în fitness susține că după încălzirea articulară și cardiovasculară, începeți antrenamentul cu grupele musculare mari, apoi vă ocupați și de mușchii mai mici. Am pregătit pentru voi 5 exerciții foarte ușor de executat. Combinațiile de mișcări fac parte din categoria basic și vă dau posibilitatea să vă stabiliți singuri greutatea cu care doriți să lucrați, în funcție de pregătirea fizică și de obiectivul propus.

Să începem cu ”minunatele” genuflexiuni fără de care nu putem “aspira” la un posterior bombat! Genuflexiunile la cadrul Smith sunt un excelent exercițiu de bază (multi-articular) pentru cvadricepși, bicepși femurali și glutei. Acestea pot fi realizate cu picioarele depărtate la nivelul umerilor sau cu picioarele apropiate, caz în care cvadricepsul este mai solicitat. Sfatul meu este să alternați ambele variante. Recomand să faceți 4 serii a câte 12 repetări.

Guilty pleasures vs. workouts Guilty pleasures vs. workouts

Când încheiați serile de genuflexiuni, puteți continua cu fandările. În cazul fandărilor este indicat să aveți abdomenul încordat în permanență, spatele drept, iar mișcarea să fie cât se poate de controlată. Pentru a obține rezultate cât mai bune, vă sugerez să faceți 12 repetări pe fiecare picior și 4 serii în total.

Guilty pleasures vs. workouts Guilty pleasures vs. workouts

La cadrul Smith puteți lucra și din patrupedie, dar indicat este să folosiți un stepper, iar sprijinul să fie pe antebraț. Acest exercițiu epuizează fesierii foarte rapid, dar sunt convinsă că o să reușiți să faceți 12 repetări pe fiecare picior. În ceea ce privește seriile, este recomandat sa fie tot în număr de 4.

Guilty pleasures vs. workouts

Următoarea provocare? Din șezut, cu fesele fixate pe călcâie, vă ridicați ușor. Această mișcare are, de asemenea, ca scop pomparea gluteului. În cazul acestui exercițiu, vă sfătuiesc să reduceți greutatea discurilor cu care lucrați deoarece este destul de solicitant.

Guilty pleasures vs. workouts Guilty pleasures vs. workouts

În speranța că v-au plăcut combinațiile de exerciții, tot ce vă mai rămâne este să vă apucați de treabă! Nu uitați ”perfecțiunea nu se obține ușor”, dar cu fiecare antrenament ești cu un pas mai aproape!

Photo credits: Biloo
Echipament: Bodo Sport

Fii la curent cu cele mai noi articole !

Signup now and receive an email once I publish new content.

Pentru ca nici noua nu ne place SPAM-ul, garantam confidentialitatea datelor tale

About Author

Raluca Basu

Raluca Basu este instructor de aerobic și fitness cu acreditari recunoscute de Ministerul Educatiei si de Ministerul Muncii din România, precum si de asociatiile europene de profil. Are competente in sustinerea antrenamentelor de grup de tip aerobic, Step, Pilates si consilierea clientilor in regim de antrenor personal.
Dincolo de pasiunea pentru sport, Raluca Basu este de profesie realizator si prezentator TV, cu specializare post-universitara in Mass Media si Relatii Publice. Cariera sa in domeniul jurnalismului a mers in paralel cu activitatea sportiva, de-a lungul timpului realizand numeroase reportaje pentru Analog TV, Digi Tv si Televiziunea Medicala.

Leave A Reply

*