Ce să mănânci pentru a-ţi îmbunătăţi viaţa sexuală

0

Timp de secole oamenii au încercat să-şi propulseze viaţa sexuală pe alte culmi, cu pastile, loţiuni şi băuturi.

Mai mult chiar, mulţi văd o seară romantică însoţită de o friptură suculentă, o sticlă bună de vin, încununată cu ciocolată.

Grăsimile saturate din carne, alcoolul şi ciocolata sunt exact lucrurile care vrei să le eviţi înainte de o partidă de sex. Conţin chimicale şi stimulente ce au un efect opus asupra libidoului şi a performanţei.

Ce poţi face să-ţi îmbunătăţeşti viaţa sexuală în mod natural? Uită de vechile mituri despre afrodisiace cum ar fi scoicile despre care se spune că seamănă cu organele de reproducere sau de ciocolată a cărui acizi graşi afectează organe că ficatul şi fierea.

De asemenea evita să consumi alimente ca:

–          slănina, cârnaţi şi alte cărnuri grase, care conţin un nivel înalt de grăsimi saturate şi colesterol, ce înfundă arterele vaginale şi peniene.

–          lactatele, conţin grăsimi saturate, comparabile cu cele găsite în carnea grasă.

–          alimente procesate, cărora le-au fost adăugate diverşi conservanţi, coloranţi, arome artificiale, grăsimi, zahăr şi sare. Multe alimente procesate conţin grăsimi nesănătoase, care scad libidoul şi afectează calitatea spermei şi a ovulelor.

–          produsele din soia sunt bogate în estrogen, ce slăbesc apetitul sexual la bărbaţi şi cresc riscul de îmbolnăvire şi nivelul de testosteron la femei.

–          alcoolul şi tutunul scad libidoul şi reduc sadisfactia sexuală.

Anumite alimente conţin enzime şi vitamine care sporesc circulaţia, stimularea şi producerea de hormoni ce duc la creşterea apetitului sexual, cum ar fi:

–          alimente bogate în acizi graşi omega 3 ca macroul şi somonul, care îmbunătăţesc circulaţia.

–          morcovul, cunoscut ca un aliment ce intensifică libidoul, plin de vitamina E.

–          avocado considerat combustibilul celulelor.

–          pepenele are un conţinut bogat în antioxidanţi bun pentru celulele sanguine.

–          alimente bogate în fitoestrogen stimulează impulsurile sexuale. Aceşti hormoni se găsesc în seminţe de in, floarea soarelui, de dovleac şi mac, dar şi în cereale integrale ca secara, orzul, ovăzul şi grâul.

–          verdeţurile care curăță sângele şi deschid capilarele.

Adoptând o dietă cu alimentaţie potrivită te vei simţi mai fericit şi mai sănătos, vei arăta grozav şi vei avea energia de a realiza lucruri extraordinare atât în dormitor cât şi în afara lui.

About Author

Leave A Reply

Acest formular colectează adrese de email și nume cu scopul de a răspunde eventualelor solicitări/întrebări. Pentru a utiliza acest formular declar că am peste 16 ani, că am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate a acestui site.