#BeachBody sau proba costumului de baie

0

Vara – sezonul în care nu mai putem trișa, momentul în care silueta noastră este scanată și analizată de razele soarelui și de privirea celor din jur. Acum se vede diferența dintre ”sezonieri”,  persoanele care încep să facă mișcare doar înainte de vară și cei care sunt activi pe termen lung. Dacă ești într-o formă cât de cât decentă, vestea bună este că fizicul tău poate fi modelat și pe ultima sută de metri. Primul pas este să identifici zonele cu probleme.

proba costumului de baie

Pentru un abdomen plat care să atragă toate privirile, recomand sesiuni cardio de 30 – 45 de minute, fie că alergați pe bandă, pedalați sau desfășurați diverse activități în aer liber. Strierea și definirea dreptului abdominal și a oblicilor se obține prin variații de exerciții: abdomene clasice, crunches, abdomene tip bicicletă, side twists, iar din rutina celor avansați, nu ar trebui să lipsească V ups-urile.

proba costumului de baie

Dacă îți dorești un posterior bombat și ferm este musai să te apuci de sport. Mușchii fesieri au nevoie de o stimulare intensă pentru ca depozitele adipoase să fie arse. Dacă mama natură nu te-a înzestrat cu un posterior apetisant, poți compensa cu un set de exerciții care dau rezultate spectaculoase. Binecunoscutele genuflexiuni este unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru fese și picioare care te ajută să îți sculptezi: coapsele, posteriorul, partea interioară a coapselor (aductorii), bicepsul femural și abdomenul. Fandările, care pot fi executate sub diverse forme: în față, în spate sau în lateral, sunt un Must pentru evidențierea gluteului mare. Mai poți încerca step up, butt kicks sau bridge (podul). Când stăpânești forma corectă a exercițiilor făcute doar cu greutatea corpului, următorul pas spre reușită este să adaugi gantere, bara, discuri, benzi elastice și să crești dificultatea exercițiilor.

proba costumului de baie

Visezi la o talie de viespe? În acest caz, conformația corpului este foarte importantă. Talia nu este ușor de remodelat, depozitele adipoase din această zonă sunt cele care dispar ultimele, dar cu exerciții specifice poate fi subțiată… în timp. Rotiri și extensii ale trunchiului, aplecări și extensii cu gantere, sunt doar o parte din mișcările care ar trebui executate pentru a-ți contura talia.

proba costumului de baie

Aceasta este rețeta pentru #beachbody, dar să nu uităm ingredientul principal: VOINȚA.

proba costumului de baie

Photo credits: Biloo

Fii la curent cu cele mai noi articole !

Signup now and receive an email once I publish new content.

Pentru ca nici noua nu ne place SPAM-ul, garantam confidentialitatea datelor tale

About Author

Raluca Basu

Raluca Basu este instructor de aerobic și fitness cu acreditari recunoscute de Ministerul Educatiei si de Ministerul Muncii din România, precum si de asociatiile europene de profil. Are competente in sustinerea antrenamentelor de grup de tip aerobic, Step, Pilates si consilierea clientilor in regim de antrenor personal.
Dincolo de pasiunea pentru sport, Raluca Basu este de profesie realizator si prezentator TV, cu specializare post-universitara in Mass Media si Relatii Publice. Cariera sa in domeniul jurnalismului a mers in paralel cu activitatea sportiva, de-a lungul timpului realizand numeroase reportaje pentru Analog TV, Digi Tv si Televiziunea Medicala.

Leave A Reply

*