Gangsta’s Paradise

0

FOTO: Cristina Ivașcu
MUA: Ovidiu Perța
HAIRSTYLE: Dragoș Munteanu
MODELE: Otilia Ciosa & Nicoleta Mihăilă
STYLING: Diana Ghiba

glamour gangster fashion

Bluză Magazin Constantine’s Style (albă) – 45 Ron
Bluză Magazin Constantine’s Style (neagră) – 45 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Cămașă Magazin Why Not Simoti – 69 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Cămașă Magazin Why Not Simoti – 69 Ron
Pantaloni Magazin M’adam – 165 Ron
Stiletto Magazin Pantoful Galben – 180 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Trench Magazin Genai – 119 Ron
Pantaloni Magazin Raimond Style – 99 Ron
Colier Magazin Damian’s – 45 Ron
Cămașă Magazin Damian’s – 65 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Cămașă Magazin Damian’s – 85 Ron
Sacou Magazin Raimond Style – 110 Ron
Colier Magazin Damian’s – 45 Ron
Stiletto Magazin Pantoful Galben – 180 Ron
Pantaloni Magazin Kiss – 149 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Cămașă Magazin Kiss – 120 Ron
Pantaloni Magazin Constantine’s Style – 95 Ron
Colier Magazin Damian’s – 45 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Pantaloni Magazin Kiss – 189 Ron
Colier Magazin Damian’s – 45 Ron
Bluză Magazin Damian’s – 95 Ron
Trench Magazin Raimond Style – 229 Ron
Stiletto Magazin Pantoful Galben – 180 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Cămașă Magazin M’adam – 120 Ron
Cravată Magazin M’adam – 37,5 Ron
Sacou Magazin M’adam – 225 Ron
Stiletto Magazin Pantoful Galben – 299 Ron
Pantaloni Magazin Damian’s – 145 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Cămașă Magazin Genai – 72 Ron
Sacou Magazin Raimond Style – 110 Ron
Pantaloni Magazin Damian’s – 125 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Cămașă Magazin Genai – 72 Ron
Sacou Magazin Raimond Style – 110 Ron
Pantaloni Magazin Damian’s – 125 Ron
Kapa Center

glamour gangster fashion

Cămașă Magazin Why Not Simoti – 69 Ron
Pantaloni Magazin M’adam – 165 Ron
Stiletto Magazin Pantoful Galben – 229 Ron
Kapa Center
Cămașă Magazin Why Not Simoti – 69 Ron
Pantaloni Magazin M’adam – 165 Ron
Stiletto Magazin Pantoful Galben – 180 Ron
Kapa Center

Buick Century Eight cu o capacitate cilindrică de 5.247cmc, a fost construit în anul 1939 şi înregistrat ca vehicul istoric în România după ce a trecut prin garajele unor colecţionari din America de Nord. Din luna iunie a anului 2010 face parte din autoturismele oraşului Timişoara.

Înainte de a face o descriere a acestui “oldtimer” vreau să vă prezint pe scurt câteva elemente care ţin de originea sa. Numele provine de la faimosul constructor de motoare pe benzină, David Dunbar Buick, iar Century de la afirmaţia specialiştilor vremii care o considerau maşina secolului, pentru că a fost automobilul de serie care reuşea să depăşească viteza de 100 de mile/h (160 km/h). Eight credem că are legătură cu cei 8 cilindri în linie ai motorului său.

În timpul pornirii, motorul este deosebit de silenţios şi funcţionează impecabil în ciuda celor 76 de ani de existenţă. Viteza sa îl face fără nicio dificultate compatibil cu circulaţia din Timişoara. Trebuie precizat că acest autoturism nu parcurge anual mai mult de 200-300 de kilometri şi acest lucru doar în perioada sezonului de primăvară – vară, când au loc parade ale colecţionarilor de maşini de epocă.

Interiorul acestui Buick, păstrează o poziţie confortabilă a şoferului şi a pasagerilor iar bordul de lemn, metal şi sticlă îi dă un aer special.

Datorită performanţelor, design-ului şi confortului, acest model de Buick s-a bucurat de o bună apreciere a vremii realizând trecerea de la afirmaţia potrivit căreia aceste maşini se identificau prin trei S: speed, style, and snobbery la doar speed and style, după cum afirmă şi Aaron Severson scriind despre Buick-urile construite între 1936-1942.

Fiind un autoturism caracterizat prin viteză şi stil, a avut vânzări importante, fiind pe de o parte achiziţionat de americanii cu venituri peste medie iar pe de altă parte de instituţii guvernamentale, precum poliţia.

Dintr-o broşură primită de la proprietarul anterior rezultă că acest Buick Century a aparţinut Poliţiei din Statele Unite ale Americii în tensionata perioadă a sfârşitului anilor ‘30 şi începutul anilor ‘40. Mai stau mărturie o parte din accesoriile cu care a venit acesta: un far de urmărire cu rotire circulară poziţionat şi acum în partea şoferului care putea fi folosit doar manual din interior. De asemenea, un radio care pare a avea şi o staţie de emisie recepţie, ambele nefiind funcţionale. Rămâne ca cercetătorii motivaţi să descopere câţi infractori a transportat acest Buick şi, de ce nu, care a fost numele acestora…(C.G.)

glamour gangster fashion

Fii la curent cu cele mai noi articole !

Signup now and receive an email once I publish new content.

Pentru ca nici noua nu ne place SPAM-ul, garantam confidentialitatea datelor tale

About Author

Altfel.

Leave A Reply


*