Let’s Speak Up

0

Îmi amintesc cu drag prima noastră ediție…m-am simțit ca și când ar fi fost o mare sărbătoare pe care noi am organizat-o. Participanții au venit în număr mai mare față de cât ne așteptam noi, sala era plină, emoțiile pluteau în aer, iar rezultatul a fost pe măsură…evenimentul a fost unul reușit și de acolo am continuat să ne dezvoltăm.

Cam așa aș putea descrie prima ediție Speak Up. Ce este sau cine este el? Ei bine, Speak Up a luat naștere în cadrul echipei Step Up, echipă din care fac și eu parte. Acum să explic puțin și cine suntem ca și Step Up. Noi activăm în domeniul serviciilor de resurse umane..și când spun asta, mă refer la recrutare, selecție, consultanță, training și teambuilding.

Acest eveniment a luat naștere acum un 1 an și câteva luni din dorința de a cunoaște noi puncte de vedere, de a ne dezvolta, dar și pentru că pe piața din Timișoara se simțea nevoia unui astfel de eveniment. Așa că ne-am gândit „De ce să nu-l organizăm noi?”. Așadar ne-am înarmat cu ceva creativitate, câteva sedințe, un brainstorming și așa a luat naștere ceea ce noi am numit cu mândrie Speak Up. După cum îi spune și denumirea, ceea ce facem este să invităm oamenii să vorbească, să împărtășească idei, puncte de vedere care să-i ajute să-și îmbunătățească activitatea și sistemele de resurse umane, modul în care lucrează cu ceilalți și implicit să-și dezvolte propriile afaceri.

Speak Up are loc în ultima zi de marți a fiecărei luni, într-un mediu informal, mai exact într-o cafenea unde se reunesc lună de lună persoane din domeniul resurselor umane, manageri și antreprenori. Am ales această variantă pentru ca participanții să se simtă confortabil după o zi de lucru. Ceea ce facem noi este să invităm câte unul sau doi speakeri la fiecare ediție care abordează diferite teme de interes pentru mediul de resurse umane și de business. Participanții sunt încurajați să “speak up” și să împărtășească din experiențele lor sau să adreseze întrebări la care caută răspuns. Nu avem o taxă de participare, însa la fiecare ediție susținem o cauză socială pentru care se fac donații la final.

Speakerii sunt din diferite domenii și arii de interes: resurse umane, training, coaching, educație etc. Anul trecut am avut plăcerea de a-l avea ca speaker pe Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuți traineri la nivel internațional. După cum era de așteptat, sala a fost plină, iar evenimentul a avut un mare succes.

Speak Up este mai mult decât un eveniment pentru noi, este o parte din ceea ce facem și din ceea ce suntem, de fapt.

Ne place să investim din timpul și energia noastră într-un eveniment care ajunge să fie din ce în ce mai cunoscut pe piața din Timișoara și sperăm noi, util pentru cei care participă ediție de ediție, lună de lună.

Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment vă rugăm să ne scrieți pe adresa de email speakup@hr-step-up.ro

Let’s Step Up and Speak Up!

Text: Ancuta Coman

Fii la curent cu cele mai noi articole !

Signup now and receive an email once I publish new content.

Pentru ca nici noua nu ne place SPAM-ul, garantam confidentialitatea datelor tale

About Author

Altfel.

Leave A Reply


*