Design și Advertising într-o economie lentă

0

Întreabă orice expert în afaceri ce contează cu adevărat în perioadele de instabilitate economică și el îți va spune că a continua să îți comercializezi afacerea este de o importanță critică. Cu toate acestea, în afaceri, creativitatea și designul sunt adesea văzute ca ceva frumos să ai, dacă îți poți permite, dar ușor de dat la o parte în vremuri nesigure din punct de vedere financiar. Din punct de vedere istoric, atunci când banii sunt puțini, artiștii simt primii.

Întreprinderile existente se zbat mai mult, iar oamenii își pierd locurile de muncă, făcând concurența mai acerbă ca niciodată. Cum pot ele să iasă în evidență și să fie văzute – dacă nu prin marketing și publicitate? Și dacă ai de gând să cheltuiești timp, bani și energie, de ce să te mai deranjezi, dacă nu o faci cu un design bun? On-line sau off, un design bun oferă credibilitate, vizibilitate și consistență. Poate chiar să aibă și un sens economic, în cazul în care este abordat strategic.

Cu toții am auzit zicala că “o imagine valorează cât o mie de cuvinte”. Atunci când o afacere caută mai multă vizibilitate, de multe ori imaginea proiectată o face memorabilă. Din moment ce te afli în competiție cu alte companii care vând același serviciu sau produs, ai nevoie de lucruri care îți pot face afacerea să iasă în evidență- dar mai întâi trebuie atrasă atenția clientului. La prima vedere, diferențierea între două companii poate fi doar de branding și imagine. Și aceasta se realizează cu un design grafic.

Un design bun conduce la coerență în comunicare. Studiile indică faptul că un posibil client trebuie să audă sau să vadă de nenumărate ori o afacere înainte ca aceasta să îi vină în minte nechemată. Având un mesaj coerent și memorabil și o imagine stabilă, poate ajuta la accelerarea recunoașterii și, prin urmare, să accelereze procesul de branding.

Imaginează-ți următorul lucru: ești la un seminar și asculți un vorbitor dinamic pe care îl rogi să îți trimită mai multe informații despre compania lui. Când pachetul ajunge, ești surprins să descoperi că informațiile sunt abia lizibile, culorile intră în conflict unele cu altele suficient pentru a-ți face ochii să doară, și există o șansă bună ca graficele să fi fost efectuate de către un copil de cinci ani. Vei trece cu vederea, probabil, toate acestea, pentru că l-ai cunoscut pe acest domn, și deja știi că se pricepe cu adevărat la afacerea lui. Dar, în cazul în care primești aceste informații înainte de întâlnire, este foarte probabil că ai pune la îndoială credibilitatea consultantului și profesionalismul acestuia.

Când vizitezi o afacere pe web, navigarea și conținutul de pe site sunt extrem de importante, iar designul vizual este cel care dă credibilitate și indică profesionalismul și calitatea afacerii. Consumer Web Watch a constatat că “designul vizual” (46,1 %) și “designul informațiilor/structură” (28,5 %) sunt printre cei mai importanți factori pe care oamenii îi iau în calcul pentru a determina credibilitatea unei afaceri al cărei site web l-au vizitat.

Să ai un produs sau serviciu de calitate este super, dar nu este suficient dacă nimeni nu te poate vedea, sau dacă nimeni nu știe că ești acolo. Ce moment mai bun pentru a lăsa lumea să știe că afacerea ta există, decât atunci când concurența stă la adăpost și nu se folosește de marketing? Sau poate că se folosesc de marketing, dar o fac ei înșiși, ieftin și prost proiectat- aceasta, de asemenea, reprezintă o oportunitate bună de a-ți diferenția afacerea proprie de altele. Designul profesional îți poate îmbunătăți imaginea de afaceri și comunicarea. O imagine bună oferă expunere crescută și pozitivă și te diferențiază de concurență. Din punct de vedere economic, un design bun crește vânzările printr-o acceptare și un grad de conștientizare crescute la nivelul posibililor clienți a produselor și serviciilor unei companii.

sursă foto: dollarphotoclub.com

Fii la curent cu cele mai noi articole !

Signup now and receive an email once I publish new content.

Pentru ca nici noua nu ne place SPAM-ul, garantam confidentialitatea datelor tale

About Author

Leave A Reply

*